mandag den 25. juli 2011

..de første spæde skridt

Ja, så springer jeg ud i det! Det store blogunivers, hvor jeg som skribent er fuldt ud overbevist om at du som læser, finder det ualmindeligt interessant at følge med i udgravning af mit navlefnuller. (Jeg vasker mig med sæbe hver dag, så det dufter dejligt... fnulleret).
Det hænder også der bliver vredet lidt tankespind ud af de indelukkede 10 % af min hjerneaktivitet, som videnskaben har nogenlunde styr på. De sidste 90% tager jeg intet ansvar for! Når der ikke er sat et stempel på dets adfærd, kan jeg jo ikke sådan gå rundt og holde styr på, hvad det foretager sig.

Skulle min blog forstyrre en tanke hos dig (bare 1...så er forventningerne ikke skruet for højt op), så er jeg glad....eller næsten ikke ligeglad. For denne blog er oprettet med det ene formål at underholde mig selv (er det ikke dejligt narcissistisk og naivt...?), idet jeg skulle forestille mig enten at nyde sommeren, eller realisere mig selv på mit fantastiske job. Begge dele er pt som at finde vand i Sahara... eller sand... Eller er det noget andet? (Jeg undskylder allerede på nuværende tidspunkt min manglende evne til at kaste situationstilpassede ordsprog op i kaskader, for at understrege mine pointer! Det må være noget med min barndom...)

Derfor må det være på sin plads at gøre som én af nutidens helte: Dr. Heinz Doofenshmirz!
(Der kan faktisk forekomme visse ligheder i udseende med undertegnede, på en dårlig hårdag - vi er ihvertfald næsten lige fladbrystede og vat-armede) 

Jeg agter nemlig at opfinde en kombineret sommer- og job-inator, så jeg med den ondeste ondskab har i sinde komplet at spolere de højere magters hensigt med at holde mig ledig under mørke, tunge og regnfulde røvskyer! Og så kan jeg jo lige så godt slå to fluer med ét smæk (det kan være de kan lide det - pisfluer!).

Hvad der lige slår mig er, at jeg med opfindelsen af denne inator, og dermed frembringelse af noget der minder om sommer, faktisk gør mange andre end jeg selv glade. Så udgangspunktet for bloggens oprettelse, må jo anses for undermineret idet du formentlig allerede nu, føler dig fyldt op med glæde over sommerens komme, og jeg har dermed ikke kun underholdt mig selv med denne blog. (Det var ikke meningen ...virkelig).

Derudover kan jeg selv og mine nærmeste glæde sig over, at den gamle, sure, rynkede, vrisne kone der har taget bo i min krop forhåbentlig inden længe tager sine pakkenelliker og skrubber af H til...!  Hendes exit vil kunne ses i et link på facebook under titlen "Se ond ånd springe ud af huden på skønhed" - Det er IKKE en virus!

God sommer! Numensas ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar